Snowboarding-ul

Remediul natural al febrei musculare

Snowboarding-ul

decembrie 29, 2018 Blog Refenumice 0

 

Snowboarding-ul este un sport relativ recent, similar surfing-ului, skateboarding-ului şi schiului – asemănare provenită din faptul că snowboarding-ul împrumută tehnici din aceste trei sporturi cu vechime mai mare decât a sa. „Instrumentul” snowboarding-ului este o placă ușoară, de circa 150 cm, atașată de picioare.

Scurt istoric al snowboarding-ului

Sportul a căpătat amploare începând cu anii 1960. A câștigat popularitate în anii ’70 şi ’80, prin intermediul pionierilor Dimitrije Milovich şi Jake Burton Carpenter, care au început să inoveze şi să încerce noi materiale, modele și tehnici de producţie pentru plăcile de snowboarding. Aşa au început să ia naştere componentele de bază ale echipamentului de snowboarding: plăcile, legăturile şi boots-ii. Ascensiunea acestui sport a început să fie mult mai vizibilă începând cu anii 1980 și a devenit un sport olimpic în 1998. De asemenea, snowboarding-ul a început să fie atât de popular în SUA încât a avut cea mai mare creştere în rândul sporturilor de iarnă.

Snowboarding-ul este un sport cu totul special, comparabil unui fel de terapie, tocmai pentru că îmbină frumusețea naturii cu senzația de competiție. Nu multe sunt sporturile care permit o priveliște a peisajelor naturii. Contextul practicării snowboarding-ului este întotdeauna o locație specială cu un traseu atractiv, capabil de a genera energie pozitivă și dinamism.

În România, snowboarding-ul se poate pratica pe Valea Prahovei, Păltiniș, Poiana Brașov, Bâlea, în Sinaia (Valea Dorului), Bușteni (pe pârtia Kalinderu), Azuga (pe pârtiile Sorica și Cazacu), Predeal (pârtiile Cocoșul, Clăbucet și Sub Teleferic). Dacă plănuiești să practici snowboarding-ul iarna aceasta și ajungi să te confrunți cu febra musculară, nu uita de Refenum Ice! Gelul are efect local de răcire, pentru a calma durerile musculare și articulare. Între proprietățile sale se numără îndepărtarea tensiunii musculare, grăbirea recuperării musculare după exerciții fizice și reducerea inflamației asociate entorselor, fracturilor și a altor traumatisme minore.­

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *